FYSMASH SM☆SH Hungary

fordítás: Arirang TV Showbiz Extra 2008.09.04
Végre elkészültem ezzel is. Nekem a kedvenc interjúm, és még Cheonwoo is itt van. Ahol helyet hagytam ki, ott a riporter beszél és azt nem fordítottam le. Annyira szeretem, ha egyszer Hanbang nekikezd és nem lehet leállítani~
-------------------------------------------------------
Smash: Hello Showbiz Extra nézők! Mi vagyunk a rookie csapat, a Smash!
Hyunjun: World vagyok, a Smash vezetője. Én vagyok a felelős a koreográfiáért és az énekért. Örülök a találkozásnak!
Jeongsoo: Hanbang vagyok, a Smash énekese.
Jinyoung: Cheonwoo vagyok. A második legidősebb tag. Leginkább főzök, mosok és takarítok...
Jeongsoo: Mi szoktunk mosni!
Jinyoung: Mosogatok.
Jeongsoo: Szerintem általában azt is mi csináljuk!
Minkyu: Hello, Jerry vagyok. Énekelek, rappelek és jól akarok táncolni. Ráadásul, sokszor szidnak meg.
Youngsuk: Hogy vagytok? Naru vagyok, a Smash énekese és koreográfusa.
Minsoo:  Sziasztok, Hero vagyok, a Smash legfiatalabb és legaranyosabb tagja. Rappelek és énekelek.
Smash: Milyen aranyos!

Hyunjun: Egy Seung-eun nevű rajongótól. Kaptam tőle egy majom kinézetű süteményt. Ő sütötte? Csak nekem!!
Jeongsoo: Mindig ideges szoktam lenni, de ma jól vagyok. De figyeljetek, nézzétek ezeket a rajongó lányokat, miattuk izgulni kezdek.

Minkyu: A táncpróbák után mindig nagyon éhes vagyok. Akkor keresni szoktam egy éttermet. Hirtelen ki akartam próbálni egy újat. Szóval bementem. Akkor láttam egy embert egy asztalnál ülni és nagyon ismerős arca volt. Tony An volt az! Odaugrottam hozzá és kértem egy autogramot. Azt gondolta, hogy aranyos voltam és adott egy meghallgatási lehetőséget. Szóval így a Smash egyik tagja lettem!
Youngsuk: Azt hiszem akkor a legjobbakat nyújtottam és táncoltam.
Minsoo: Igen, mindent megtett!
Minkyu: Igen.
Hyunjun: Naru, kérlek mutasd meg nekünk a mozdulataidat!

Hyunjun: Egyik nap nagyon keményen gyakoroltunk. Utána lehetőségünk volt Tony Annal vacsorázni. Azt mondtuk, hogy "A kaja jobban ízlik egy kemény próba után!" és erre azt mondta, hogy "Szűk nadrágban táncoltunk reflektálatlan tükrök és ablakok előtt. Mi a szürke holdfényben táncoltunk!"
Jeongsoo: Ah, igen, azt gondoltuk...
Hyunjun: "Elképesztő. Így gyakorolt a H.O.T!" Nos... de a másnap...
Jeongsoo: Mikor bementünk a próbaterembe, 6 darab szűk nadrágot találtunk!
Smash: Egy ajándék volt!
Jeongsoo: A menedzserünk, aki szintén hallotta Tony Ant, felkészült a nadrágokkal a következő napra. Még most is azokban a nadrágokban gyakorlunk.

Hyunjun: Már egy ideje debütáltam énekesként*. Ezt sok ember tudja. Kínos ezt mondani. De úgy gondolom, hogy még mindig sokat kell tanulnom, a csapat egyik igazi pillére szeretnék lenni. De ez nagyon nehéz. Ha valami probléma adódik, én próbálom meg először megoldani, de a végén mindig leszidnak. Ez az interjú kezd nagyon komoly lenni! De azért nagyon vicces. Vicces, hogy nem jöttem rá, milyen nehéz is.

Minkyu: Mennyit gyakorlunk? Ha nincs semmi megjelenésünk, akkor hétkor kelünk és kilencre érünk a próbaterembe. Akkor tíz, tizenegytől gyakorlunk... este két-három óráig.
Jinyoung: Mindenki pólóján van egy karakter. Neki...
Minkyu: Egy aranyos figura.
Jinyoung: Szereted az ilyeneket?
Youngsuk: Mickey egér!
Minsoo: Nekem macis van!
Minkyu: Mi?**
Jinyoung: Én nem... és én... Ne már! Ő a barátnőm, a szerelmem. Zavarban vagyok. Nem mutathatom meg bárkinek.

Minsoo: Az a címe, hogy "I see you." Tudjátok, a világ legjobb zeneszerzői segítettek nekünk. Dolgoztak már Britney Spears, a Westlife és Celine Dion albumain is. Brian Todd, Richard Anderson és még sokan mások, nagyszerű svéd zeneszerzők komponálták ezt a számunkat. Nagyon szépen köszönjünk!

Jeongsoo: Mi egy nagyon színes és egyedülálló csapat vagyunk.
Hyunjun: Az idol csapatokat gyakran csak szépfiúknak látják, nagyon kedves és barátságos imázzsal. De mi erősebbek vagyunk és még erőteljesebbek.
Jeongsoo: Sokkal inkább erőteljesebbek, mint szépek!
Hyunjun: Szerintem bennünk nagyon sok erő van.
Jeongsoo: Olyan dalokat szeretnénk énekelni, amik elérnek a rajongóink szívéhez.
Hyunjun: De természetesen bennünk is megvan az a "szépség." Mi is azok vagyunk, ez nem olyan, mintha nálunk nem lenne meg!
Jeongsoo: A szép fiúk!
Minyku: Oh, én nem tudom megcsinálni!***

Hyunjun: Nagyon köszönjük, hogy velünk tartottatok. Ez volt a Smash.
Jeongsoo: Smash!****
-------------------------------------------------------
*Hyunjun régen a D.Bace nevű csapatban énekelt (2001-2003), utána vonult be katonának, majd MC lett, míg 2008-ban debütált a Smash.
**Minkyu itt Jinyoung pólójára mutat, amin egy nagy mellű, vizes hajú nő van
*** aegyo-zik, bár a csapatban Youngsuk az aegyo boy
**** Ezt bekiabálja a végére. Szokása néha kiabálni angol szavakat, vagy bármit interjúk végén és making videók alatt.

Címkék:

2012. augusztus 18., szombat @ 16:13



régebbi frissek | újabb frissek

HELLO

Üdvözöllek az első és egyetlen magyar Sm☆sh rajongói oldalon, melynek célja, hogy ti is megismerhessétek és megszeressétek őket! A lap a TN Entertainment fiú csapatáról szól, akik eredetileg hat taggal debütáltak hivatalosan az Mnet M!Countdown című műsorában 2008. augusztus 14 -én az 비상 (Emergency/Fly High) című számukkal. Itt fordításokat találhatsz róluk, illetve a velük kapcsolatos legújabb híreket. Ha bármi észrevételed van az oldallal, kérlek kulturált formában közöld a chatben! Mivel az oldalon található összes anyag saját írás és fordítás, ezért kérlek, ne lopj és másolj az oldalról, inkább kérd el, valószínű odaadom! Jó szórakozást mindenkinek! Hannie


NAVIGÁCIÓ


CBOX

CSERÉK

Csak szép, igényes és tartalmas, kpoppal/jpoppal foglalkozó lapok kerülnek ki! Akik nem látják magukat, kérem, szóljanak! Nagyobb ikont csak a barátaim kapnak! Még 12 hely szabad! 

     
      szünetel: kimkeybum.gp
várakozik: bangtan.gp