FYSMASH SM☆SH Hungary

fordítás: [K(J)-POP SUMMER LIVE] 2012. augusztus
Eléggé szabad fordítás, próbáltam értelmesre összehozni. A Touch interjús részét nem fordítottam le, csakis kizárólag a srácokét. Szokás szerint értelmesek XD
---------------------------------------------

[K(J)-POP SUMMER LIVE]
A K(J)-pop summer live augusztus 7-én volt megtartva a Kobe Culture Hall-ban. A FAEP először ment el SM☆SH koncertre és a személyzet engedélyezte a SM☆SH és a Touch tagjaival az interjút/cikket.

A TOUCH a rookie csapatnak, a SM☆SH-nek a "testvére."

A Touch után a SM☆SH következett, akik fehérben léptek fel.

♪『TRUE LOVE』

mindenki: Hello, mi vagyunk a SM☆SH!
Segye: Segye vagyok, a SM☆SH vezetője.
Hanbang: A SM☆SH Hanbangja vagyok.
Naru: Naru vagyok.
Hero: Hero vagyok, a legfiatalabb.
Jerry: Én pedig Jerry, a csintalan.

♪『コッチョッソ(夢中)』
♪『Get Your Swag On』

Mindenki: Köszönjük!

Hero: Huh, meleg van! Nagyon örülök, hogy támogattok minket!
Segye: Ez nagyon jó volt!
Hanbang: Milyen volt a fellépésünk, srácok?

*Menő! Szeretlek! --- a rajongók ilyesmiket kiabáltak nekik (ezt a cikk írója írta)

Hero: Ma Kobe... Ma nagyon boldog vagyok, hogy a SM☆SH részt vehet ezen az eseményen. Ti is boldogok vagytok?

*Igen ---- boldogok! (szintén a rajongók)

Segye: Lássuk csak, mennyire! Mutassátok meg! (nevet) Köszönjük mindenkinek, hogy a nagy hőség ellenére mindig eljöttök megnézni minket!

Hero: Most lépünk fel itt először. Örülök, hogy láthatlak titeket!
Jerry: Kobe este gyönyörű. Látni szeretném a Port Towert!
Hero: Kobe a szép esti látványáról és a... marhahúsról híres. Meg akarom kóstolni!
Naru: Mostantól sokat akarok ide jönni és marhahúst enni.
Hero: Én ma kobe-i marhahúst akarok enni...
Segye: Sok bajjal jár, de én fogom fizetni...
Jerry: Én fizetek!
mindenki: Komolyan???
Jerry: Nem, hazudok! Ez hazugság! Köszönöm. Mindig ilyen vagyok! Kérlek, támogassatok a jövőben is!

Movin'on
Do it do it!

Jerry: Mindenki jól szórakozott?
Hero: Ihatok egy kicsit? Mert nagyon meleg van. Ma nagyon boldog vagyok, hogy velük léphettem fel. Kövessetek továbbra is minket, a SM☆SH-t! Nagyon boldog vagyok. Az utolsó szám következik, élvezzétek az utolsó pillanatig!

BABY I LOVE YOU

Címkék:

2012. augusztus 21., kedd @ 18:35



régebbi frissek | újabb frissek

HELLO

Üdvözöllek az első és egyetlen magyar Sm☆sh rajongói oldalon, melynek célja, hogy ti is megismerhessétek és megszeressétek őket! A lap a TN Entertainment fiú csapatáról szól, akik eredetileg hat taggal debütáltak hivatalosan az Mnet M!Countdown című műsorában 2008. augusztus 14 -én az 비상 (Emergency/Fly High) című számukkal. Itt fordításokat találhatsz róluk, illetve a velük kapcsolatos legújabb híreket. Ha bármi észrevételed van az oldallal, kérlek kulturált formában közöld a chatben! Mivel az oldalon található összes anyag saját írás és fordítás, ezért kérlek, ne lopj és másolj az oldalról, inkább kérd el, valószínű odaadom! Jó szórakozást mindenkinek! Hannie


NAVIGÁCIÓ


CBOX

CSERÉK

Csak szép, igényes és tartalmas, kpoppal/jpoppal foglalkozó lapok kerülnek ki! Akik nem látják magukat, kérem, szóljanak! Nagyobb ikont csak a barátaim kapnak! Még 12 hely szabad! 

     
      szünetel: kimkeybum.gp
várakozik: bangtan.gp