FYSMASH SM☆SH Hungary

INTERJÚ FORDÍTÁS
2008-as Junior11 magazin
Kell ‘EGY ROBBANÁS,’ hogy felrázzuk a zenei ipart

A 6 tagú rookie csapat, a SMASH

Tony An nagyra törő munkája, a 6 tagú SMASH
Tony An ügynüksée, a TN Entertainment 3 év előkészület után végre bemutatta a világnak a 6 tagú rookie csapatot, a SMASH-t. Az első fellépésük után első helyen szerepeltek rengeteg különböző oldalon. * A single albumuk (Open Fire) felkészít mindenkit, hogy úttörők lesznek a zenei iparban.

Nagyon örvendek, esetleg kezdjük egy bemutatkozással először?
Cheonwoo: Hello. Cheonwoo vagyok, a második legidősebb testvér a SMASH-ben. Örvendek.
World: World vagyok, a vezető, koreográfus és énekes.
Jerry: Jerry vagyok, a SMASH énekese és rappere.
Hero: Én vagyok az aranyos maknae, Hero, egy rapper és énekes. Örülök a találkozásnak.**
Naru: Naru vagyok, a SMASH énekese és koreográfusa.
Hanbang: Hanbang vagyok, a SMASH fő vokalistája.

Ezek nagyon egyedi nevek. Van mögöttük valamilyen különleges jelentés is?
Jerry: Jerry egy becenév a gyerekkoromból, Jerry a meséből <Tom és Jerry> (nevet), egyébként hasonlít a karakterre, Jerryre.
Hero: Hero vagyok. Egy hős szeretnék lenni a zeneiparban, mindenben hős akarok lenni, amit csinálok.
Hanbang: Fel akarom rázni (uralni) a zeneipart, ahogy a vezető, World hyung mondta nekem.
Cheonwoo: Az elnök mondta, hogy olyan személyiséget építsek fel, aki képes megnyugtatni az emberek szívét, mint mikor az eső esik.
Naru: Az enyém Naru. Kínai karakter, azt jelenti attrakció, azért, hogy meghódítsam a rajongók szívét. Az elnök és a rajongók azt mondták, hogy illik hozzám.

3 év gyakorlat után végre debütáltatok, milyen érzés?
Jerry: Egyelőre még nem fárasztó. Keményen gyakorlok. (nevet)
Cheonwoo: Nincs rám túl nagy hatással.
Naru: Számomra sem, még nem érzem ezt. Mivel ilyen dolgok ritkán történnek, ezért debütálás után kicsit megviselt (nevet).
Hero: Mikor felmegyünk a színpadra és megkapjuk a rajongók támogatását, akkor olyan érzésem van "debütáltam".
Hanbang: Nem tudom, hogy a többieknél ez milyen, de ha a színpadon vagyok, azt gondolom "végre énekes lettem."

Szeretném hallani, hogyan debütált a SMASH. Elmesélnétek?
Jerry: Egy éttermet kerestem, mert éhes voltam, és láttam egyet, ahol még nem jártam korábban. A fő asztalnál sok ember volt. Az elnökünk, Tony An volt ott. Nagyon boldog voltam, ezért odamentem könyörögni egy autogramért, ahelyett, hogy megettem volna az ennivalóm. Azt gondolta, hogy aranyos vagyok és adott egy meghallgatási lehetőséget, szóval a SMASH tagja lettem.
Hanbang: Naru és én egy másik helyen próbáltunk. A próbateremben voltunk, mikor a vezető rendező bejött, megnézte a gyakorlatunkat és adott egy meghallgatási lehetőséget.
Hero: Én is egy másik teremben gyakoroltam, mikor a rendező megnézett és lehetőséget kapam a meghallgatásra.
Cheonwoo: A menedzsernek segítettem, mikor az elnök hirtelen berontott. Azért vagyok itt, mert kedvelt és adott egy lehetőséget.
World: A D-Bace nevű csapatban voltam és ki akartam próbálni magam más területeken is, így eldöntöttem, hogy ügynökséget váltok. Akkor történt, hogy találkoztam Tony Annal és megengedte, hogy a SMASH tagja lehessek.

"A zenén keresztül kommunikálunk."

A single album, az <Open Fire> a SMASH fiatalságát és szenvedélyét hordozza magában. Sőt mi több, a zenéjük magáért beszél és most a SMASH előrébb lépett a zenei világban az 'Emergency' című számukkal.

Rendben, be tudnátok mutatni az albumotokat?
World: Az albumunk címe <Open Fire>. A "tűz" a fiatalságot jelképezi és ez azt jelenti, hogy a SMASH kihozza belőlünk a szenvedélyességet. Három dalt vettünk fel az albumra. ‘Never Ending Story’, ‘Bisang***’ és ‘Neoro Boinda’. Az első a ‘Never Ending Story,’ ami egy derült és vidám, közepes tempójú szám, amiben a 'gagwoman', Shin Bong Sun működött közre és egy nagyon mókás dal. A második lett a vezető dalunk, az 'Emergency,' ahol érezni lehet a fiatalság szenvedélyét. Az utolsó dal pedig a 'Seeing You,' aaaah~ számomra ez egy szomorú ballada. (nevet)

Volt még bármilyen nagyszerű személyzet, aki részt vett az album készítésében?
Hero: Voltak külföldi zeneszerzők, akik közreműködtek az albumunkon. Thomas Alstrend, Richard Anderson és Brian Todd, akik dolgoztak már együtt Britney Spearsszel, a Westlife-fal, Celine Dionnal és még másokkal.

Az elnök is részt vett a dalszövegek írásában?
World: Ő írta a címadó dalunkat. az ‘Emergency’-t. Az album nagyon jó dalokból lett összeállítva.

Néhányan azt mondják, hogy a zenétek nagyon hasonlít a '90-es évek zenéire, erről mi a véleményetek?
World: Ez a fajta tánc abból az időből származik és különböző változatai vannak, mint például a disco, stb. Nem gondolok sokat erre.
Jerry: A zene megállíthatatlan körforgás. Szerintem itt az ideje, hogy visszatérjünk a régi napokhoz.
World: Nem gondolom, hogy követnünk kellene a divatot. Amíg szeretjük a dalokat és a zenét, és ha a zene jó, akkor az bőven elég. Azt hiszem, nincs okunk követni az időt.

Más csapatok, akik kihívást jelentenek a SMASH-nek?
DBSK, Big Bang, és a többi nagy előadó a zeneiparban saját stílussal és tapasztalatokkal rendelkezik, mint fegyver. A tapasztalt vezető, World, aki népszerű volt a D-Bace-szel, az újoncokkal, Jerryvel, Hanbanggal, Cheonwooval, Naruval és Heroval megpróbálja meghódítani a zeneipart.


Nem aggódtok miatta, hogy össze kell mérnetek az erőtöket a DBSK-val, a Big Banggel és más nagy előadókkal?
Jerry: Mindig keményen fogunk dolgozni ahelyett, hogy aggódnánk, szóval nem hiszem. Úgy tűnik, hogy nincs sok időnk. Különben is, mindig keményen fogunk dolgozni.
World: Miért, mikor debütálunk, az miatt is aggódunk? (nevet)

Akkor a SMASH mivel tudja meggyőzni a közönséget?
World: A túláradó szenvedélyünkkel és a kiváló képességünkkel is, gondolom.
Cheonwoo: A többi csapatnak nincs meg az ereje, vagy a csapatmunkája, de nekünk mindkettő megvan.
Naru: Több rizst tudunk megenni, mint mások. (nevet)

Nos, népszerűsítenünk kellene egy kicsit a SMASH albumot, igaz?
Cheonwoo: Az <Open Fire> különböző műfajokat tartalmaz minden fiatal rajongónk számára.  Van rajta élénk és vidám dal, keménytől kezdve az érzelmes dalig.(nevet) Szerintem nagyon jól csinálunk különböző műfajú zenéket.
Hero: A második dal,a ‘Bisang’ a korombelieknek szól, hogy bátorítsuk őket az álmaik valóra váltásában.
Hanbang: A harmadik szám, a ‘Seeing You’ egy olyan dal, ami mindenki érzéseire hat. Nagyon kellemes esős napokon hallgatni.
World: Számomra eső előtt.
Jerry: Eső után nekem is.
Hanbang: Ne, ez miért ilyen? (nevet) Jobb, ha esős napokon hallgatod. Ez egy szakítás utáni dal egy fiúról és egy lányról, akik szomorúak, mert hiányolják a másikat. Ne felejtsétek meghallgatni!

A maknae és a vezető korkülönbsége nagyon sok. (nevet) 11 év különbség, nincsenek viták ez miatt?
World: Furcsa, de összeillünk a többi taggal.
Jerry: Úgy tűnik, hogy Hero mentális/elmebeli kora több (nevet).
World: (nevet) Feltételezem, ahogy idősödik az ember, a mentális kor úgy csüökken.
Hero: Akkor a következő, második albumunknál kiváló vezető leszek (nevet). Csak vicceltem.
Cheonwoo: A csapatunkban akármennyire is rossz a légkör, úgy néz ki, hogy nem tud minket lehangolni. Azért, mert a düh elszáll, mikor World mosolyog, azt hiszem, jó vezetőnek tűnik.
Jerry: World hyung úgy szokott gyakorolni, mint egy tigris, ami azt jelenti, hogy jól csinálja.

Az elnök figyelmesen, saját maga választotta ki  a tagokat. Biztos rengeteg tanácsot adott nektek, igaz?
Jerry
: Nagyon sok mindent tesz értünk. Ő mondta, hogy vegyük fel, ahogy gyakorlunk. Mindig éhesek vagyunk utána, szóval eljön velünk az étterembe is és vesz nekünk ennivalót és húst.
World: Mindig figyel ránk. Az első fellépéstől kezdve mostanáig, mindig a kijelzőhöz jön a fellépések alatt, megmutatja a támogatását felénk. nagyon melegszívű, sok időt tölt velünk, olyanok vagyunk, mint egy család.
Jerry: Ezért hívjuk az elnököt apának. Nagyon felnézünk rá.
Naru: Vigyáz ránk és üzeneteket küld nekünk.
Hanbang: Foglalkozik a születésnapunkkal is.
Naru: Így van. Ma van a születésnapom, és küldött nekem egy köszöntő levelet.

Ha ez így van, az elnök jelenléte mit jelent a SMASH-nek?
Együtt:
Apa~ te vagy a mi erőnk!

Végül pedig, kérlek, beszéljetek a jövőbeli terveitekről!
World
: Nem olyan rég debütáltunk. A fellépéseken és a különböző eseményeken, kérlek, tartsatok velünk, bárhova is megyünk. Rohanjatok mindenhova, ahol ott leszünk! Határozottan! Felkészülünk. Kérlek, várjatok ránk a jövőben is!
Cheonwoo: Keményen fogunk dolgozni. Kérlek, bízzatok bennünk! Kérlek, kövessetek minket.
Jerry: A végsőkig küzdünk majd. Ha kellünk valahol, rohanunk és ott dolgozunk keményen. Keményen!
Hero: Igyekezni fogok, mert egy hős akarok lenni, aki hatást gyakorol az emberekre.
Naru: Azért fogunk keményen dolgozni, mert mi akarunk lenni a legjobb csapat. Mindig igyekezni fogok és a végsőkig várni erre.
Hanbang: Az a mottó, hogy uralni a világot. A SMASH uralni fogja a világot, egészen addig teljes szívemből küzdeni fogok érte, amíg ez be nem következik.

* legtöbben kerestek rájuk
** régebben Hero is rapper volt
*** a Bisang az az Emergency című számuk
2012. december 23., vasárnap @ 12:22



régebbi frissek | újabb frissek

HELLO

Üdvözöllek az első és egyetlen magyar Sm☆sh rajongói oldalon, melynek célja, hogy ti is megismerhessétek és megszeressétek őket! A lap a TN Entertainment fiú csapatáról szól, akik eredetileg hat taggal debütáltak hivatalosan az Mnet M!Countdown című műsorában 2008. augusztus 14 -én az 비상 (Emergency/Fly High) című számukkal. Itt fordításokat találhatsz róluk, illetve a velük kapcsolatos legújabb híreket. Ha bármi észrevételed van az oldallal, kérlek kulturált formában közöld a chatben! Mivel az oldalon található összes anyag saját írás és fordítás, ezért kérlek, ne lopj és másolj az oldalról, inkább kérd el, valószínű odaadom! Jó szórakozást mindenkinek! Hannie


NAVIGÁCIÓ


CBOX

CSERÉK

Csak szép, igényes és tartalmas, kpoppal/jpoppal foglalkozó lapok kerülnek ki! Akik nem látják magukat, kérem, szóljanak! Nagyobb ikont csak a barátaim kapnak! Még 12 hely szabad! 

     
      szünetel: kimkeybum.gp
várakozik: bangtan.gp