FYSMASH SM☆SH Hungary

dalszövegfordítás: 왜 나만...?
Miért épp én?

Yeah, wo hiányozni fogsz baby
Hiányozni fogsz baby
Annak ellenére, hogy telik az idő, nincs különbség
A felejtés ellenére, még minden jel megmaradt
Annak ellenére, pontosan tudom, hogy ez a vég
Az emlékek összekötnek
Egyedül vagyok, ez szomorú
Miért csak akkor folynak a könnyeim, ha rád gondolok?
Miért nem tudok csak egyetlen könnycseppet hullatni?
Emlékszel rám?
Hiányzol
Kérlek, gyere vissza! Baby, sajnálom
Miért olyan, mintha csak én szeretnélek?
Miért olyan, mintha csak én hiányolnálak?
Emlékszel rám?
Hiányzol, sírok
Baby, sajnálom
Annak ellenére, hogy próbáltam mindent megváltoztatni, minden ugyanaz maradt
Az akaratlan mosolygás ellenére, a mosoly sem bukkan fel
Annak ellenére, hogy tudtam, megbánom, könnyen elengedtem a kezed
Mintha ismét vissza kellene jönnöd hozzám
Miért csak akkor folynak a könnyeim, ha rád gondolok?
Miért nem tudok csak egyetlen könnycseppet hullatni?
Emlékszel rám?
Hiányzol
Kérlek, gyere vissza! Baby, sajnálom
[Baby, sajnálom] Miért olyan, mintha csak én szeretnélek?
Miért olyan, mintha csak én hiányolnálak?
Emlékszel rám?
Hiányzol, sírok
Baby, sajnálom
Nem kell neked is boldogtalannak lenned, igaz?
Boldognak tűnsz
Talán csak én nézek szembe nyomorultul minden nappal
Boldogtalan vagyok, utállak, lány
[Nem tudod]
Nem tudod
De csak rád van szükségem
[Woh woh]
Hiányozni fogsz baby
Hiányozni fogsz baby
[Minden nap]
Miért hagytál el és mentél el egyedül?
Miért vagyok magányos és miért sírok?
Szeretlek
Szeretlek, kérlek, gyere vissza, sajnálom
[Baby, sajnálom, lány]
Miért olyan, mintha csak én szeretnélek?
Miért olyan, mintha csak én hiányolnálak?
Emlékszel rám?
Hiányzol, sírok
Hiányzol baby, hi-hiányzol baby
Hiányzol baby, baby, legközelebb jobb szerencsét
Hiányzol baby, hi-hiányzol baby
Hiányzol baby, baby, legközelebb jobb szerencsét
2013. február 17., vasárnap @ 11:44



régebbi frissek | újabb frissek

HELLO

Üdvözöllek az első és egyetlen magyar Sm☆sh rajongói oldalon, melynek célja, hogy ti is megismerhessétek és megszeressétek őket! A lap a TN Entertainment fiú csapatáról szól, akik eredetileg hat taggal debütáltak hivatalosan az Mnet M!Countdown című műsorában 2008. augusztus 14 -én az 비상 (Emergency/Fly High) című számukkal. Itt fordításokat találhatsz róluk, illetve a velük kapcsolatos legújabb híreket. Ha bármi észrevételed van az oldallal, kérlek kulturált formában közöld a chatben! Mivel az oldalon található összes anyag saját írás és fordítás, ezért kérlek, ne lopj és másolj az oldalról, inkább kérd el, valószínű odaadom! Jó szórakozást mindenkinek! Hannie


NAVIGÁCIÓ


CBOX

CSERÉK

Csak szép, igényes és tartalmas, kpoppal/jpoppal foglalkozó lapok kerülnek ki! Akik nem látják magukat, kérem, szóljanak! Nagyobb ikont csak a barátaim kapnak! Még 12 hely szabad! 

     
      szünetel: kimkeybum.gp
várakozik: bangtan.gp